טרור בירושלים • שער שכם: מחבל דקר שוטר מג"ב – מצבו אנוש – צפו

קובי פינקלר ובנצי לייזרוביץ 3 Comment on טרור בירושלים • שער שכם: מחבל דקר שוטר מג"ב – מצבו אנוש – צפו
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחבל ערבי בן 18 תושב השטחים התנפל הבוקר (ראשון) על שוטר בשער שכם ודקר אותו. מצבו של השוטר אנוש.

שניות לאחר שנדקר בפלג גופו העליון הצליח השוטר הפצוע לשלוף את נשקו האישי ולפתוח באש לעבר המחבל. כתוצאה מהירי נוטרל הדוקר ונפצע באורח אנוש.

כוחות מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לשניים, השוטר (20) והמחבל (18), ופינו אותם לבית החולים שערי צדק כשמצבם מוגדר קשה מאוד עד אנוש.

זכי הלר, דובר מד"א סיפר כי "הפצוע הוא צעיר כבן 20, מצאנו אותו עם פציעות בפלג גופו העליון. הוא טופל בשטח ובהמשך באמבולנס כשהוא מורדם ומונשם, הוא מטופל כעת בחדר המיון בבית החולים".

"כשהגענו למקום מצאנו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון", סיפר פאראמדיק מד"א אהרון אדלר שטיפל בפצוע. "הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים. במקום הייתה המולה רבה".

מדוברות 'איחוד הצלה' נמסר כי "מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' מטפלים כעת בשני נפגעים כתוצאה מירי ודקירה בסמוך לשער שכם בירושלים, בשלב זה הנפגעים בהכרה, נסיבות המקרה בבדיקה של כוחות הביטחון ומשטרת ירושלים.

חזי רוט מתנדב מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בצעיר ככה"נ פלסטיני שדקר איש כוחות הביטחון שהספיק ע"פ דיווח של עוברי אורח לירות לעברו, גם הדוקר שנורה וגם הנדקר שסבל מדקירה בפלג גופו העליון נפצעו באורח קשה, בשלב זה מסתמן כי מדובר בפיגוע דקירה, כוחות גדולים של משטרה ומג"ב פועלים בזירה".



3 תגובות

מיין תגובות